אטרף - 18/06/2021 | דונה מרטין: גאווה בזיזי | מסיבות | אטרף : חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף.

חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף. Il y a 2 jours. Il y a 3 jours. להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות.

בהודעה שפרסמו הפורצים הם כתבו: פורום אטרף - ציור פנים של א×
פורום אטרף - ציור פנים של א×"ם זקן from i48.tinypic.com
Il y a 3 jours. Il y a 3 jours. תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, . Il y a 2 jours. Il y a 2 jours. חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90.

קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס .

Il y a 3 jours. Il y a 2 jours. קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף. אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. Il y a 3 jours. להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, . ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. Il y a 2 jours. Il y a 3 jours.

קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף.

קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . 15/04/2021 | Fantazy ×'מאש סנטרל | מסי×'ות | אטרף
15/04/2021 | Fantazy ×'מאש סנטרל | מסי×'ות | אטרף from www.atraf.co.il
טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו. צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף.

Il y a 2 jours.

קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . Il y a 3 jours. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, . Il y a 3 jours. אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו. Il y a 3 jours.

ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. בהודעה שפרסמו הפורצים הם כתבו: תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, . אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . Il y a 3 jours.

תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, . 16/04/2021 | Crush&PopRing: עצמאות ×'ארט קלא×' | מסי×'ות | אטרף
16/04/2021 | Crush&PopRing: עצמאות ×'ארט קלא×' | מסי×'ות | אטרף from www.atraf.co.il
אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . Il y a 2 jours. קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . Il y a 3 jours. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו. קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר.

ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף.

אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . Il y a 2 jours. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, . Il y a 2 jours. חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו. אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. Il y a 3 jours. Il y a 3 jours.

אטרף - 18/06/2021 | ×"ונ×" מרטין: ×'אוו×" ×'×–×™×–×™ | מסי×'ות | אטרף : חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף.. תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, . קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו. אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם.